Telemarketing – sposób na efektywny kontakt z klientem

Usługi telemarketingowe, znane wszystkim jako call center, to bardzo efektywna forma komunikacji z klientem. Dzięki nim, informacja o naszym produkcie lub ofercie, dociera do konkretnej grupy odbiorców, którzy w przyszłości mogą nawiązać z nami współpracę. Rozmowa telefoniczna pozwala również na szybkie rozwiązanie zaistniałych problemów czy wyjaśnienie kwestii spornych. Dlaczego jeszcze warto zdecydować się na usługi call center?

Szybkie pozyskiwanie nowych klientów

Marketing bezpośredni to jedna z najważniejszych części wchodzących w skład działań szeroko rozumianego pojęcia jakim jest telemarketing. Usługi czy produkty oferowane przez firmę należy dobrze zareklamować i trafić z informacją o nich do możliwie jak największego grona odbiorców. Dzięki rozmowie telefonicznej, potencjalni klienci zaczynają interesować się marką, wyszukują w Internecie opinie na jej temat i mogą zdecydować się na podjęcie decyzji o nawiązaniu współpracy, bądź zakupie oferowanych przez nią produktów. Pozyskiwanie klienta przez telefon pozwala na podjęcie takich działań jak m.in.:

  • sprzedaż telefoniczna, 
  • przyjmowanie zamówień,
  • umawianie spotkań.

Decydując się na telemarketing, warto podjąć współpracę z profesjonalną firmą call center. Kraków, Warszawa czy inne większe miasta to idealne miejsca do znalezienia najlepszych specjalistów z branży marketingu bezpośredniego.

Sprawdź profesjonalne usługi call center – http://cco.com.pl/.

Profesjonalna obsługa klienta i pomoc techniczna

Często klienci narzekają na słaby kontakt telefoniczny z centrum obsługi klienta danej firmy. Niezadowolenie może powodować negatywne uczucia względem marki i rezygnację z korzystania z jej usług. Aby uniknąć takiej sytuacji, warto zaufać profesjonalistom z branży call center. Pracownicy agencji telemarketingowych są odpowiednio wyszkoleni i mają duże doświadczenie, dzięki czemu wiedzą jak rozmawiać z klientem i rozwiązać jego problemy. Szybka reakcja na potrzeby odbiorców to klucz do sukcesu. Obsługa klienta to jednak nie tylko pomoc, ale także:

  • dosprzedaż,
  • obsługa reklamacji,
  • obsługa zamówień. 

Utrzymanie przyjaznych relacji z klientem

Usługi telemarketingowe pozwalają również na zatrzymanie obecnego klienta. Po dokonanym przez niego zakupie, należy zadbać o to, aby chciał do nas powrócić i ponownie skorzystać z naszych usług. W tym celu, poprzez marketing telefoniczny, można prowadzić działania takie jak: badanie satysfakcji klienta, monitoring należności czy reaktywację klienta. Dzięki ciągłemu kontaktowi z odbiorcą budujemy przyjazne relacje, które wpływają pozytywnie na wizerunek firmy. Gdy dobrze zatroszczymy się o naszego nabywcę, prawdopodobnie podczas kolejnych zakupów ponownie wybierze nas, a nie naszą konkurencję.