PrestaShop — jak wybrać wykonawcę sklepu internetowego na tym systemie?

Jeśli planujesz otworzyć sklep internetowy na PrestaShop, jednym z ważnych kroków będzie wybór wykonawcy. Na co zwrócić uwagę, aby znaleźć rzetelnego zleceniobiorcę? Które oferty powinny zwiększyć Twoją czujność? Odpowiedź w dzisiejszym artykule.

Duża baza specjalistów PrestaShop — wada czy zaleta

Jeśli zdecydowałeś, że PrestaShop będzie platformą Twojego e-sklepu, masz duży wybór wykonawców. PrestaShop to bowiem ogromna społeczność twórców — zarówno certyfikowanych agencji (np. Jash Technologie), jak i freelancerów, których znajdziesz w tematycznych grupach na Facebooku. Z jednej strony gwarantuje to dużą konkurencyjność, z drugiej – łatwiej trafić na słabego wykonawcę. Jak tego uniknąć?

PrestaShop — jak wybrać najlepszego wykonawcę

Zwróć uwagę na to, czy:

  • wykonawca chce poznać Twój biznes

Jeśli wykonawca przyjmuje zlecenie w ciemno, bez zadawania dodatkowych pytań dotyczących branży, grupy docelowej, asortymentu i Twoich oczekiwań – uciekaj, gdzie pieprz rośnie! Im więcej pytań zadaje Ci potencjalny wykonawca, tym lepiej.

  • zleceniobiorca określa realny termin

E-sklep z wieloma zaawansowanymi funkcjami oraz indywidualną szatą graficzną w trzy dni? Dla profesjonalisty stworzenie sklepu internetowego to proces. E-sklep oddany ekspresowo to strona pełna błędów. Jeśli zależy Ci na funkcjonalnym i sprawnym sklepie, daj sobie minimum miesiąc. Pamiętaj, że potencjalny wykonawca może powiedzieć wszystko. Jeśli prace nad e-sklepem się przedłużą, istnieje małe ryzyko, że zmienisz wykonawcę. Weź pod uwagę również fakt, że najlepsi wykonawcy mają wypełniony grafik.

  • wykonawca nie obiecuje “cudów na kiju” w niskiej cenie

Jeśli wybierzesz najtańszą ofertę, może się zdarzyć, że zapłacisz podwójnie. Kiedy wysyłasz przyszłemu zleceniobiorcy rozbudowaną specyfikację, a cena usługi będzie naprawdę okazyjna, powinna Ci się włączyć “czerwona lampka”. Prawdziwi specjaliści potrafią odradzić Ci rozwiązania, które nie mają sensu lub są mało opłacalne. Podchodzą bowiem do projektu strategicznie. Jeśli wykonawca bezrefleksyjnie spełnia Twoje pomysły, chce po prostu zarobić, niekoniecznie tworząc dla Ciebie funkcjonalny e-sklep.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *