Najbardziej praktyczne rodzaje odzieży promocyjnej. Co warto wybrać?

Odzież promocyjna to dziś prężnie działająca gałąź reklamy. W ten sposób można bowiem tanim kosztem poprawić rozpoznawalność swojej firmy wśród grup, do których inne formy reklamy nie docierają. Poza tym odpowiednio dobrane bluzy czy koszulki z nadrukiem, wyróżniające się wysoką jakością, z pewnością sprawią, że obdarowana w ten sposób osoba poświęci naszemu przedsiębiorstwu kilka ciepłych myśli, a może i słów, opowiadając o podarunku rodzinie czy znajomym. Jednym z najważniejszych wyznaczników dobrej odzieży promocyjnej są jej walory praktyczne. Oznacza to, że – podobnie jak odzież robocza z nadrukiem – powinna być wykonana z odpowiednich materiałów i posiadać wygodny krój, który nie będzie przeszkadzał w czasie użytkowania. W przypadku ubrań promocyjnych wybór gadżetów jest bardzo szeroki – od rękawiczek po zimowe kurtki. Wybraliśmy cztery rodzaje odziezy promocyjnej które powinna dobrze sprawdzić się w każdej branży.

Rodzaje odzieży promocyjnej – koszulki reklamowe z nadrukiem

Koszulki reklamowe to zdecydowanie najbardziej popularny rodzaj odzieży promocyjnej. I wcale nas to nie dziwi. Takie koszulki można zamówić na przykład tutaj; https://sklep-logos.pl. T-shirty z nadrukiem logotypu firmy z jednej strony są dość tanie, a z drugiej niezwykle praktyczne. Tego typu ubrań, zwłaszcza wykonanych z bawełny, używa właściwie każdy. Jeśli uda nam się dyskretnie wpleść logo w ciekawy i wygodny fason koszulki, możliwe, że klienci zaczną ubierać ją na co dzień. Jeżeli projekt nie przypadnie im do gustu, zawsze jest szansa, że wykorzystają ją jako strój roboczy do sprzątania czy pracy w ogrodzie.

To sprawdzony wybór, w dodatku łatwo umieścić na nim właściwie każdy wzór. Wytrzymała technika znakowania sprawi zaś, że logotyp będzie długo w dobrym stanie, nawet przy częstym praniu. Jeśli z kolei Twoja firma ma związek z aktywnością lub sportem, warto rozważyć także T-shirty z termoaktywnej tkaniny poliestrowej, idealnej na duży wysiłek. Gadżet reklamowy powinien bowiem również dobrze przystawać do działalności firmy – a jeśli zajmuje się taką tematyką, można założyć, że i spora część klientów ma zainteresowania związane ze sportem.

Polary z nadrukiem

Na nieco chłodniejsze dni idealnym rozwiązaniem są polary – znajdziemy je w sklepach internetowych: https://sklep-logos.pl/odziez-robocza. Choć ten typ ubrań kojarzy się przede wszystkim z odzieżą roboczą, to jednak dobrze nadaje się także na gadżet reklamowy. Polary to pomysł na okres przejściowy – chyba każdy ma choć jeden w swojej szafie. Jednocześnie nie są to ubrania najbardziej eleganckie, dlatego nawet wyraźny logotyp producenta nie pozbawi polaru wartości użytkowych. Trzeba tylko pamiętać, że polar jest bardzo specyficznym materiałem i w zasadzie jedyną skuteczną metodą nadruku będzie w tym przypadku haft komputerowy. Z drugiej strony taki sposób znakowania dodaje ubraniom nieco elegancji.

Czapki reklamowe z daszkiem

Nieco mniej uniwersalne są czapki reklamowe z daszkiem. To oczywiście przede wszystkim propozycja na lato, bo to właśnie o tej porze roku szczególnie dbamy o osłonę naszej głowy przed słońcem. Większość z nas stawia na klasyczne czapki, więc nawet taka z logotypem firmy powinna się sprawdzić. Mało też tutaj miejsca na błąd – o ile koszulki można projektować w różnych fasonach, które mogą nie przypaść komuś do gustu, o tyle standardowa czapka z daszkiem przyda się każdemu, zwłaszcza do codziennego użytku.

Softshelle promocyjne

Koszulki i czapki z daszkiem to najtańsze rodzaje odzieży promocyjnej. Koszt polaru jest już nieco większy, ale jeszcze drożej pod tym względem wypadają softshelle. To lekkie kurtki, które chronią przed wiatrem, idealne do jesiennych i wiosennych aktywności na świeżym powietrzu. Można je wykorzystywać jako odzież outdoorową, ale również zakładać na co dzień, choćby w drodze do pracy. Softshell okaże się bardzo praktycznym prezentem, ale musi być dobrze dopasowany do sylwetki noszącej go osoby. W tym przypadku można sobie natomiast pozwolić na nieco większy logotyp – im większa wartość podarunku, tym osobie, która go otrzymała, trudniej z niego zrezygnować.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *