studioszkolen.pl
studioszkolen.pl > Edukacja i rozwój > Na czym polega marketing? Najlepsze polskie książki o marketingu

Na czym polega marketing? Najlepsze polskie książki o marketingu

Na czym polega marketing? Najlepsze polskie książki o marketingu

Na czym polega marketing? Definicji jest wiele, a niemal każda skupia się na nieco innym aspekcie tych działań. Najważniejszy wydaje się efekt, a tym jest poprawa sprzedaży, rozpoznawalności czy wizerunku firmy. Również książki o marketingu podchodzą do tej sprawy na różny sposób. I choć na rynku tytułów traktujących o tej branży jest całe mnóstwo, wybraliśmy kilka takich, które pokazują, czym jest marketing w praktyce.

Ich zaletą jest nie tylko oryginalne podejście do działań marketingowych czy też praktyczne porady. Takich rzeczy również w nich nie brakuje, ale wyróżniają się tym, że podchodzą do zagadnienia z polskiej perspektywy. A to bywa cenniejsze niż nawet najbardziej odkrywcze porady specjalistów z zagranicy. Oto najlepsze polskie książki o marketingu!

“Sprzedawaj więcej” – marketing w praktyce

Książka Marcina Osmana i Kamili Kruk to marketing po polsku w najlepszym wydaniu. Mamy tu na myśli przede wszystkim treść książki, choć i do samej formy jej wydania również nie sposób się przyczepić. Można tu natomiast znaleźć aż 100 sprawdzonych strategii marketingowych, które autorzy przetestowali – i sami na nich skorzystali. To gwarancja, że znakomicie wiedzą, na czym polega marketing i o czym piszą.

Wśród 100 narzędzi i strategii, które przygotowali dla czytelnika, dużą wagę przywiązują do relacji z klientem. Przekonują, że nie zawsze trzeba tracić siły i środki na poszukiwanie nowych – czasami lepiej zadbać o dotychczasowych. “Sprzedawaj więcej” uczy, jak poprawić sprzedaż bezpośrednią, jak promować firmę w trakcie eventów czy wykorzystywać marketing w internecie. Niedługo dostępna będzie kolejna część tej książki – “Sprzedawaj jeszcze więcej”. Będzie ją można zamówić tutaj: https://www.osmpower.pl/ksiazki-o-marketingu.

“Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach”

Magdalena Pawłowska to autorka nieco mniej znana niż Osman i Kruk, ale i ona z ciekawej strony pokazuje, na czym polega marketing. W tym przypadku w centrum uwagi znajduje się marketing w internecie. Pawłowska wie o nim wszystko i przekazuje swoją wiedzę w przystępnej formie.

Autorka udowadnia czarno na białym, że bez działań marketingowych w sieci dziś ani rusz. Co najważniejsze, pokazuje jednak, jak przygotowywać kampanie marketingowe online, promować produkty w sieci i zdobywać klientów w wirtualnej przestrzeni. Jeśli chcesz rozwijać biznes online, powinieneś mieć jej książkę zawsze pod ręką. A przy okazji zerknąć do kolejnego artykułu, który rozwija temat marketingu internetowego: http://www.vebsoft.pl/marketing-internetowy-co-to-jest.

“Silne marki osobiste zmieniają świat” – na czym polega marketing marki osobistej?

Myśląc o marketingu, często mamy na myśli przede wszystkim działania promujące produkty, ewentualnie całe przedsiębiorstwa. Agnieszka Walczak-Skałecka stara się jednak udowodnić, że równie skuteczny może być marketing związany z promocją marki osobistej. Jeśli będzie silna, może zaowocować nie mniejszym sukcesem, niż marketingowe działania specjalistów pracujących w międzynarodowych korporacjach.

Czego więc dowiesz się z tej książki? Przede wszystkim tego, jak rozpocząć budowanie własnej marki osobistej i czym różni się ten proces od klasycznego kreowania wizerunku. Autorka wskazuje źródła, z których warto czerpać w czasie takich działań. Wszystko opowiada w zajmujący sposób. To marketing po polsku wysokiej próby.

“Biblia e-biznesu 3.0” – marketing w internecie oczami specjalistów

Jeśli interesują Cię książki biznesowe, ranking na niemal każdej branżowej stronie zawiera co najmniej jedną tę samą pozycję. Mowa o “Biblii e-biznesu”. Jej trzecie wydanie to lektura obowiązkowa dla marketingowców, sprzedawców i wszystkich, którzy działają w internecie. Kto bowiem lepiej wyjaśni, na czym polega marketing, jeśli nie najlepsi polscy specjaliści?

Maciej Dutko, pod którego redakcją wydano trzecią edycję “Biblii e-biznesu”, zebrał 126 autorów. Każdy z nich to praktyk działalności w internecie. Czytelnicy znajdą tu więc opisy marketingowych strategii, ale także narzędzi. Do tego dochodzą zagadnienia prawne, rozdziały o efektywności sprzedaży, a nawet BHP w sieci. Warto czasem zajrzeć do “Biblii”!

źródło pobrania zdjęcia głównego: Instagram OSMPower

Warto zobaczyć

Warto zobaczyć

Segmentacja klientów – wszystko co powinieneś o niej wiedzieć

Segmentacja klientów – wszystko co powinieneś o niej wiedzieć

  • Przeczytasz w 2 minut
  • 75 wyświetleń
Czy marketing szeptany jest legalny?

Czy marketing szeptany jest legalny?

  • Przeczytasz w 3 minut
  • 287 wyświetleń
Szkolenia menadżerskie – jak mogą nam pomóc?

Szkolenia menadżerskie – jak mogą nam pomóc?

  • Przeczytasz w 2 minut
  • 65 wyświetleń
Zarządzanie i marketing – szkolenie dla Twoich pracowników

Zarządzanie i marketing – szkolenie dla Twoich pracowników

  • Przeczytasz w 3 minut
  • 78 wyświetleń

© 2023 studioszkolen.pl