Zarządzanie i marketing – szkolenie dla Twoich pracowników
- Data publikacji 13 maja 2021
- Przeczytasz w 3 minut
- 163 wyświetleń
Rosnąca konkurencja nie pozwala przedsiębiorcom na zostanie w tyle. Właściciele firm stale organizują szkolenia zamknięte – zarządzanie i marketing to jeden z najczęściej wybieranych programów. Wiadomo, że podstawą firmy jest nie tyle produkt, co pracownicy – dbanie o ich kompetencje to inwestycja bezpośrednio w sukces firmy. Czego uczą kursy zarządzania i marketingu dla firm?
Szkolenie z zarządzania i marketingu – dla kogo?
Kursy z zarządzania i marketingu gwarantują rozwój całego szeregu kompetencji. Okazują się szczególnie przydatne dla pracowników na kierowniczych stanowiskach – menadżerów, kierowników działów, właścicieli firm i czuwających nad zespołowymi realizacjami projektów. Jak wiadomo, w biznesie nie brakuje wyzwań, a kierujący zespołem powinien być wyposażony w cały arsenał umiejętności niełatwych do nabycia bez pomocy.
Komu jeszcze przyda się szkolenie zamknięte z zarządzania i marketingu? Zwiększy ono kompetencje z zakresu obsługi i budowania więzi – skorzystają na nim pracownicy działów zajmujących się kontaktem z klientami firmy. Pozwoli ono poszerzyć wiedzę także na temat nowoczesnych sposobów promocji, reklamy internetowej i pozycjonowania witryn. Kursy z zarządzania i promocji to pewna inwestycja w sprawną kadrę kierowniczą, satysfakcjonującą obsługę klienta oraz marketingowców realnie wpływających na sukces firmy.
Szkolenia zamknięte – zarządzanie i marketing dla menedżerów
Szczególnie w małych firmach niższe funkcje kierownicze często piastują osoby niezwiązane z zarządzaniem. Menedżerami zostają one z powodu długiego stażu pracy czy swoich osiągnięć. Ogromną pomocą dla świeżo awansowanych są szkolenia zamknięte z zarządzania i marketingu skierowane do kadry kierowniczej. Umożliwiają nabycie bądź poszerzenie wiedzy w kwestii wydajnej organizacji pracy, gospodarowania czasem, finansów i rachunkowości. Ponadto, niedoświadczonym kierownikom może przydać się seria spotkań z coachem, o czym piszemy w innym artykule: https://www.studioszkolen.pl/2018/10/31/coaching-menedzerski-sposobem-szybki-rozwoj-kompetencji-zarzadczych/.
W pracy z ludźmi nie ma miejsca na uczenie się na błędach. Szkolenie z zarządzania zespołem czy zarządzania i marketingu obejmuje sposoby na zbudowanie autorytetu, wywoływanie wpływu na podwładnych, motywowanie i – kluczową do harmonijnej współpracy – sztukę komunikacji. Kurs zarządzania przygotowuje także do pozyskiwania wartościowych, pasujących do organizacji pracowników – jak rozpoznać właściwego kandydata i profesjonalnie przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną? Po dobrym szkoleniu żaden menedżer nie będzie miał wątpliwości.
Szkolenia zamknięte z zarządzania – czy pracodawcy na pewno opłaca się inwestować w kursy dla pracowników? Pamiętajmy, że ryba psuje się od głowy – źle zarządzany zespół nie będzie w stanie wejść na szczyty wydajności. Jeśli dzięki zadbaniu o kompetencje wszystko w firmie będzie funkcjonowało jak w szwajcarskim zegarku, inwestycja bardzo szybko się zwróci!
Szkolenia zamknięte – dla marketingowców
Konkurencja nie śpi – by nie dać jej się wyprzedzić, warto zainwestować w zamknięte szkolenia marketingowe dopasowane do potrzeb przedsiębiorstwa. Obejmują one kompleksowe konstruowanie strategii marketingowej, stanowiącej jedną z podstaw sukcesu firmy.
Program szkolenia z marketingu obejmuje dostosowywanie oferty do preferencji odbiorców, docieranie do grupy docelowej oraz pozyskiwanie i utrzymanie nowych klientów. Na kursie pracownicy dowiedzą się również jak ustalać osiągalne cele oraz optymalizować koszty kampanii reklamowych. Trzymanie ręki na pulsie jest niezwykle ważne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa – szkolenia zamknięte z zarządzania i marketingu mają w programie treści dotyczące pozyskiwania danych, analizowania i stałego monitorowania rentowności. W biznesie nie ma miejsca na zgadywanki i szacunki bez podparcia w twardych liczbach! Posiadanie kompetentnego zespołu do spraw marketingowych z pewnością umożliwi pozyskanie większej grupy klientów, a co za tym idzie, zwiększenie przychodów.
Warto zobaczyć
Warto zobaczyć
Czyste powietrze w biurze. Dlaczego i jak trzeba o nie walczyć?
- Przeczytasz w 4 minut
- 174 wyświetleń
Coaching menedżerski sposobem na szybki rozwój kompetencji zarządczych
- Przeczytasz w 2 minut
- 171 wyświetleń