Ubrania z nadrukami a marketing firmy – jak to działa?
- Data publikacji 29 sierpnia 2023
- Przeczytasz w 6 minut
- 905 wyświetleń
Jesteś przedsiębiorcą lub dopiero planujesz nim zostać? Być może słyszałeś już o tym, że ubrania z nadrukami są cennym narzędziem marketingowym. Inwestycja w nie może bezpośrednio przełożyć się na liczbę klientów zainteresowanych współpracą z Tobą. Koniecznie dowiedz się, jak dzięki ubraniom możesz wypromować swój biznes!
Ubrania z nadrukami – wpływ na rozpoznawalność marki
Nie od dzisiaj wiadomo, że widoczność elementów identyfikacji wizualnej firmy jest kluczowa, gdy zależy nam na zdobyciu rozgłosu w szerszym gronie. Im więcej osób zobaczy Twoje logo tym większa szansa, że wśród nich trafi się ktoś zainteresowany usługami bądź produktami, które oferujesz.
Wyposażając pracownika w firmowe koszulki czy bluzy z nazwą i logo możesz być pewny, że prędzej czy później pójdzie w tym ubraniu na przykład po zakupy. Po drodze do piekarni mnie na chodniku przynajmniej kilka osób. A hipermarket w godzinach szczytu? Wystarczy, że podwładny z Twoim logo na plecach przejdzie się po kilku działach, a Twoja firma ,,uderzy po oczach” dziesiątki innych klientów! Koszulka z nadrukiem znanej marki, np. Fruit of the Loom działa dosłownie jak billboard – każdy kto go mija musi zobaczyć markę. Nawet jeśli za dziesięć sekund o niej zapomni, kolejny odbiorca widząc logo może przypomnieć sobie, że potrzebuje czegoś od przedsiębiorstwa z Twojej branży.
Jak ubrania z nadrukami przywiązują klientów?
Poza zwiększeniem widoczności logo, stały kontakt odbiorcy z identyfikacją wizualną firmy wpływa na jego przywiązanie do przedsiębiorstwa. Jeżeli ktoś często widzi ,,przypominajkę”, w końcu to o czym rzecz przypomina będzie dla niego dobrze znane, wręcz swojskie. Nie tylko skojarzy Twoją firmę gdy będzie potrzebował jej usług, ale także wybierze ją chętniej od zupełnie obcej konkurencji. Gdy chodzi o wydawanie pieniędzy, ludzie zawsze chcą czuć się pewnie.
Częste ,,atakowanie” wzroku potencjalnych klientów buduje ich związek z marką. Wiedzą o tym wszystkie największe korporacje świata. Zastanawiałeś się kiedyś, po co Coca-Cola i Pepsi wciąż się reklamują, gdy przecież każdy o nich słyszał, a wybór konsumenta zależy przede wszystkim od smakowej preferencji (bardziej kwaśna Cola czy słodsze Pepsi)? Właśnie po to, by konsument nie tylko znał markę, ale by ta marka była dla niego znajomą codziennością.
Ubrania firmowe z nadrukami a doświadczenie klienta
Doświadczenie klienta i to jakie emocje wywoła u niego kontakt z Twoją firmą jest kluczowe dla kształtowania opinii. Wiedzą to szczególnie przedstawiciele branży HoReCa, ale także marketingowcy sieci handlowych! Tam gdzie jest duża konkurencja, tam konieczne jest jak najdoskonalsze zaopiekowanie się klientem,
Eleganckie koszule z logo lokalu gastronomicznego to punkt obowiązkowy na liście zakupów startującego restauratora. Czy to barman czy to kelner, pracownik musi wyglądać w pełni profesjonalnie i stylowo. Na szczęście nowoczesne techniki, z jakich pomocą wykonuje się ubrania firmowe z nadrukami, a szczególnie najbardziej estetyczny haft komputerowy pozwalają przyozdobić logo firmy każdy element eleganckiego uniformu.
Oczywiście – nikt nie ma wątpliwości, że osoba pucująca szklanki przy barze należy do obsługi. Niemniej, noszone przez pracownika ubrania firmowe z nadrukami pozwalają klientowi dodatkowo czuć, że w pobliżu cały czas jest osoba gotowa mu pomóc. Co najważniejsze, nie jest to ,,po prostu kelner”, ale TEN kelner, z TEGO lokalu. Pozostaje w polu widzenia, w gotowości do pracy – o gotowości świadczy profesjonalne ubranie. Gość wychodzący z Twojej restauracji będzie pamiętał, że ktoś z obsługi stale nad nim czuwał.
Osobiste doświadczenie klienta jest niezmiernie ważne także w handlu. Tutaj wchodzi kwestia praktyczna – pracownika musi się dać łatwo odróżnić od innych klientów. Nikt nie chce biegać po hali i gorączkowo rozglądać się za osobą z obsługi, gdy liczy na szybkie znalezienie danego produktu. Koszulka czy bluza z nadrukiem dostępna na https://sklep-logos.pl/bluzy-reklamowe, w intensywnej barwie, odpowiadającej oczywiście identyfikacji wizualnej Twojego przedsiębiorstwa gwarantuje, że klient łatwo i szybko znajdzie pracownika. Ostatnie czego potrzeba w budowaniu profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa to zirytowani klienci czujący się ignorowani przez obsługę!
Troskliwy pracodawca wzbudza sympatię!
Wyposażanie pracowników w wygodne ubrania dopasowane do pory roku robi świetne wrażenie. Pracodawca zadbał o to, by jego załoga miała w czym chodzić, nie niszczyła własnych ubrań. Ludzie chcą zostawiać pieniądze u osób, które podchodzą do podwładnych z szacunkiem – zwłaszcza w czasach, gdzie wyzysk jest na smutnym porządku dziennym – a dobrymi ubraniami firmowymi pokazujesz właśnie ten szacunek.
Ubrania z nadrukami jako prezent
Czy koszulka z nadrukiem z logo firmy, które można nabyć na https://sklep-logos.pl, może być prezentem? Oczywiście – T-shirt na pewno przyda się na targach czy konferencji branżowej. Wręczenie go potencjalnemu klientowi wywoła u niego potrzebę odwzajemnienia się za prezent. Jak może to zrobić? Oczywiście wybierając spośród konkurencji właśnie nasze usługi! Zasada wzajemności świetnie sprawdza się w biznesie – wykorzystaj ją w zdobywaniu kolejnych kontaktów.
Nawet jeśli obdarowany nie skorzysta z oferty Twojego przedsiębiorstwa, zyskasz kolejny ,,nośnik” reklamy, czyli, o czym wspominaliśmy na początku, osobę dosłownie niosącą logo w świat. Może nie będzie to sam obdarowany, który niekoniecznie chodzi w takich ubraniach, ale taką koszulkę może na przykład oddać swojemu dziecku, które chętnie wyskoczy w niej na dwór.
Ile kosztuje zrobienie koszulki z nadrukiem?
Wykonanie pojedynczej koszulki z nadrukiem zaczyna się od kilkunastu złotych. W zależności od zaawansowania wzoru, dla prywatnego klienta koszt ubrania może wynieść w okolicach 30-40 złotych (gdy płacisz nie za tylko nadruk, ale też za koszulkę). Przy zamawianiu dużej ilości, koszt sztuki maleje. Przedsiębiorcy indywidualnie ustalają warunki zamówienia z firmą produkującą ubrania z nadrukami, a ostateczne ceny dla nich są bardzo korzystne. Za 10 koszulek możesz zapłacić nawet poniżej 100 złotych.
Pamiętaj, że inwestycja w porządne firmowe ubrania to wydatek na lata. Oszczędzanie na siłę nigdy nie kończy się dobrze – co komu po tanich koszulkach, które niedługo się rozpadną, a na pracownikach będą wyglądały nieprofesjonalnie… Biorąc pod uwagę wszystkie marketingowe zalety takich ubrań można śmiało powiedzieć, że wydatek zwróci się w niedługim czasie.
Ile trwa nadruk na koszulce?
Trwałość nadruku zależy od metody zdobienia, jakości materiału i dbania o odzież zgodnie z zaleceniami producenta. Przy solidnie wykonanych ubraniach zdobionych metodą sitodruku czy haftu komputerowego, mowa o latach użytkowania ubrania bez szkody dla jego jakości. Zdaj się na specjalistyczną firmę z doświadczeniem w tworzeniu pracowniczej odzieży i upewnij się, że pracownicy wiedzą, jak obchodzić się z uniformem.
Ubrania z nadrukami to doskonała inwestycja marketingowa. Dzięki nim zwiększysz rozpoznawalność swojej marki, przywiążesz do niej konsumentów, stworzysz profesjonalny wizerunek ekipy i zaprezentujesz się jako solidny pracodawca. Warto? Oczywiście! Ten wydatek jest na liście obowiązkowych w czasach, gdy reklama pozostaje dźwignią handlu.
Warto zobaczyć
Warto zobaczyć
Szkolenia z umiejętności osobistych – dlaczego warto się na nie wybrać?
- Przeczytasz w 3 minut
- 177 wyświetleń
Zielone ściany w firmie. W jakim biznesie ten pomysł sprawdzi się najlepiej?
- Przeczytasz w 3 minut
- 182 wyświetleń