Gdzie zorganizować konferencję w okolicy Łodzi?

- Data publikacji 20 września 2019
Przeczytasz w 2 minut
577 wyświetleń
Centralna Polska to idealne miejsce do zorganizowania konferencji, na którą mogą zjechać się pracownicy z najdalszych zakątków naszego kraju. Łódź oraz jej okolice oferują niejedno wspaniałe miejsce na konferencje. Dlaczego to idealny region na ich organizację? Gdzie zaprosić swoich gości? Podpowiadamy!
Dlaczego Łódź?
Stolica województwa łódzkiego znajduje się na przecięciu wielu istotnych szlaków komunikacyjnych w Polsce. Leży przy autostradzie A2, która łączy Warszawę z Poznaniem, autostradzie A1, która przebiega z północy na południe i daje możliwość dotarcia z Gdańska na Śląsk, a dalej do Krakowa. Z kolei drogą szybkiego ruchu S8 można dojechać do Wrocławia oraz Białegostoku. Doskonały dojazd komfortowymi drogami sprawia, że ludzie coraz częściej wybierają tam swój hotel konferencyjny. Łódź jako kierunek takich wyjazdów nie ma sobie równych w tym kraju.
Chcesz poznać sposoby na trafienie do potencjalnych klientów w sieci? Przeczytaj nasz artykuł!
Łódzkie okolice – czy warto?
Tak! Doskonały dojazd do głównego miasta sprawia, że o podróże po okolicznych miejscowościach nie musimy się martwić. Organizując wydarzenie pod miastem mamy pewność, że nasi goście odpoczną od wielkomiejskiego huku, w którym zapewne spędzają dużą część swojego życia. Okolice Łodzi zachwycają bogactwem przyrody, mnogością lasów i pięknymi odcinkami rzek. Każdy, kto choć raz je zobaczy, z pewnością będzie chciał odwiedzić je po raz kolejny.
Gdzie zorganizować konferencję w centrum?
Stolica województwa łódzkiego to trzecie co do wielkości miasto w kraju. Mnogość hoteli sprawia, że szukając odpowiedniego miejsca, można dostać zawrotów głowy. Z pomocą przyjdzie nam wyszukiwarka Google i wyszukiwanie haseł takich jak: “hotel konferencje Łódź” albo “gdzie konferencje w Łodzi”.
Sulejów – idealne miejsce na konferencje
Niespełna godzinę drogi od Łodzi – obok Piotrkowa Trybunalskiego – znajduje się bardzo malownicza miejscowość Sulejów. Położona nad rzeką Pilicą, otoczony piękną przyrodą Sulejowskiego Parku Krajobrazowego oraz Zalewem Sulejowskim, urzeka swoją prezencją. W XII-wiecznym opactwie cystersów usytuowany jest Hotel Podklasztorze, który zapewnia możliwość organizacji konferencji na aż 110 osób. Dysponuje także bardzo komfortowymi pokojami, jedno- lub dwuosobowymi, a także apartamentami. Dyrekcja hotelu gwarantuje obsługę koordynatora, który odpowie na każde pytania i będzie służył pomocą i poradą. Sale konferencyjne wyposażone są także w wysokiej jakości sprzęt multimedialny, który ułatwi prowadzenie prezentacji.
Po pracy należy się odpoczynek
Hotel Podklasztorze, poza noclegiem w bardzo klimatycznym miejscu oraz perfekcyjną organizacją konferencji, oferuje także szeroki wachlarz możliwości wypoczynkowych. Dużo terenów zielonych zachęca do wycieczek, rzeka Pilica do spływu kajakowego, a w samym obiekcie znajduje się doskonałe SPA, w którym można zorganizować relaksujące zabiegi dla całej grupy.
Warto zobaczyć
Warto zobaczyć

Na czym polega marketing? Najlepsze polskie książki o marketingu
Przeczytasz w 3 minut
883 wyświetleń